Sunday 7 June 2015

Aku dan Sensasi

Teringin di kaitkan dengan sensasi......happening atau yang seangkatan dengannya. Tapi aku ni orang nya biasa2 je dan tak pandai nak happening. Nak buat mcm ye???? Aku ingat aku kena berjumpa dengan ramai orang dan  berkomunikasi dengan ramai orang huhu. Kalau nak di ikutkan aku tak banyak berkomunikas dengan orang sbb pekerjaan aku membataskan aku untuk bercakap dengan ramai orang.

Aku sebenarnya suka berhubung dengan ramai orang bertukar-tukar pendapat dan memberi idea yang mungkin dapat mengubah kehidupan org lain...tapi nampaknya aku belum lagi berkesempatan hewhewhew.
aku kena pro aktif dalam hal ni, mesti meghubungkan diri aku dengan ramai org dan yang paling penting aku kena ramah dan rajin berbual dan memulakan perbualan.

Aku nak mulakan hidup yang happening dan sensasi mulai saat ini. Boleh ke? Boleh kot? Apa yang kita fikirkan boleh mesti kita boleh lakukan betul x? Hahahaha. Kadang2 aku rasa aku ni kurang yakin dengan diri sendiri, pemalu x bertempat dan takut2 nak melakukan sesuatu yang happening. Ish...ish...ini semua sikap yang aku kne buang jauh2 kalau nak kehidupan yang happening dan sensasi.

Aku ingat mulai saat ini dan hari ini aku kena berubah....daripada tak yakin kepada diri sendiri kepada yakin daripada pemalu kepada kurang malu dan berani untuk mencuba sesuatu yang baru. Aku harap lepas ni aku dapat menikmati kehidupan yang agak happening dan sensasi ( ini permulaan ). Hai dunia lihatlah new sensation of me hahaha.

Aku dah tak nak lagi melalui kehidupan yang tidak memberikan aku rse hahpening dan sensasi. Tapi jangan faham istilah sensasi dan hapening aku disini merujuk kepada sesuatu yang memberi faedah ke pada aku dan masyarakat. OK BYE

No comments:

Post a Comment