Sunday 7 June 2015

Tempat pelancongan yang SenSaSi- SINGAPURA

SINGAPURA.....kenapa aku rse ianya tempat perlancongan yang sensasi? Pada aku ianya suatu tempat yang sensasi dan happening untuk di lawati. Walaupun aku tinggal tidak berape jauh daripada Singapura tapi aku belum berkesempatan untuk melawatinya huhuhu. Di sana terdapat berbagai tempat yang aku ingin lawati Universal studio adalah salah satu tempat yang ingin aku lawati.

Dalam mse terdekat mungkin..........masalahnya paspot pun aku x de lagi hahaha. 11.6.2015 nak pegi UTC nak buat pasport...bila dah dapat pasport baru boleh cerita lebih2. Aku boleh bayangkan aku melancong kesana perghhh.........mesti best dan hapenning kan. X sabar ni huhuhu.

Aku banyak baca blog2 orang yang melawat singapura ni....nampak best je....aku pun apa lg ambil lah maklumat sikit2 daripada yang di perkatakan oleh mereka. Jd adalah ilmu sikit untuk aku buat pedoman. Harap segalanya di permudahkan oleh ALLAH S.

No comments:

Post a Comment